piątek, 18 października 2013

25 faktów o mnie.

Hej kochani :)
Skąd pomysł na posta? Bloga założyłyśmy stosunkowo niedawno, więc tak właściwie nic o nas nie wiecie na dobrą sprawę. Chciałabym Wam przedstawić 25 faktów o mnie. Jaka jestem, co lubię, czego się boję.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się post. Miłego czytania :)

1. Mam na imię Karolina.
2. Mam 13 lat.
3. Mam 3 rodzeństwa. Dwóch braci: Filip (14) i Bartek (9 miesięcy) oraz siostrę: Faustyna (18).
4. Chodzę do pierwszej klasy do gimnazjum muzycznego.
5. W tym roku zaczęłam 4 rok nauki fletu oraz 2 fortepianu.
6. Miałam w podstawówce najwspanialsze, najukochańsze przyjaciółki: Natalia W, Sylwia K i Agata K ♥
7. Mam rok starszą najukochańszą przyjaciółkę: Agata R ♥
8. Kiedy byłam w 6 klasie, baardzo często bolała mnie głowa i zwalniałam się z lekcji.
9. W podstawówce miałam masę nieusprawiedliwionych nieobecności.
10. Bloga prowadzę z moją kochaną przyjaciółką Natalią ♥
11. Miałam 48192394 blogów, jednak zdecydowałam się na jeden poważniejszy.
12. Moją bloggerską inspiracją jest Lucy ♥
13. Bardzo lubię grafikę komputerową. Sama często się w to bawię.
14. W przyszłości chciałabym zamieszkać w Londynie ♥
15. Nigdy nie leciałam samolotem i nigdy nie polecę, ponieważ bardzo się boję.
16. Lubię oglądać horrory, ale zawsze się potem boję.
17. Dzielę pokój z siostrą.
18. W przyszłości chciałabym zostać muzykiem.
19. Bardzo lubię Disney Channel ♥ Nigdy nie wyrosnę z oglądania tych bajek ;3
20. Moim ulubionym rodzajem muzyki jest muzyka poważna. Przyzwyczaiłam się grając utwory klasyczne.
21. W nowym gimnazjum znalazłam najwspanialsze koleżanki ♥
22. Bardzo brakuje mi Natalii W i Sylwii :C
23. Jestem sympatyczna, zabawna, miła, szczera, ambitna.
24. Kiedy wyznaczę sobie jakiś cel, nie odpuszczam i dążę do niego z wielkim zaparciem.
25. Bardzo często dostaję głupawki :D

Mam nadzieję, że choć trochę zdążyliście mnie poznać :)


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz